teller

woensdag 3 november 2010

Een nat avontuur(tje)

Afgelopen dinsdag hebben we een nat avontuur beleefd. Ik wilde graag met Norah naar een bos in Santpoort waar prachtige bomen staan. We hebben daar heerlijk gewandeld en kwamen verschillende mensen met honden tegen.
Er loopt ook een beek door het bos en ik dacht nog:"Dit is lekker als het van de zomer warm is". Langs de beek kon Norah makkelijk lopen. Natuurlijk hield ik haar goed in de gaten, maar toen ik haar een paar seconden niet zag en vervolgens een plons hoorde, had ik al een voorgevoel. En ja hoor, net op een plekje met een steile kant lag Norah in het water. Lang hoefde ik niet na te denken. Met schoenen en al stapte ik in het water en tilde haar op de kant. Zelf moest ik ook nog een beetje m'n best doen om er uit te kruipen. Tja, kleddernatte hond en ik tot m'n knieƫn drijfnat. Om Norah niet bang voor water te laten worden, deed ik maar net of het allemaal heel leuk was. Om haar een beetje warm te laten worden gooide ik al soppend in mijn schoenen een paar stokken voor haar, ondertussen zo snel mogelijk naar de auto lopend. Gelukkig had ik een handdoek in de auto en kon Norah in ieder gevel afgedroogd worden. Thuis was ze al bijna droog, mijn schoenen staan nog steeds te drogen.
Helaas heb ik geen filmpje of foto van het avontuur.
Hieronder staat wel de link naar het filmpje dat Ger weer heeft samengesteld. Alle filmpjes zijn met een fotocamera gemaakt en niet super scherp, wij vinden het in ieder geval weer leuk om haar zo bezig te zien.
De volgende dag is Ger ook meegegaan naar het bos en hebben we foto's gemaakt. We zijn maar niet in de buurt van de beek geweest.


http://www.youtube.com/watch?v=3lMA9Y5SlxY

Geen opmerkingen:

Een reactie posten