teller

vrijdag 21 januari 2011

Voor de kids 7 *tandenpoetsen*

Nee echt leuk vind ik het niet, maar net als bij mensen moeten bij honden ook tanden gepoetst worden. Mijn vrouwtje doet dat een paar keer per week. De tandpasta smaakt dan wel okay (mmm kippensmaak) maar zo'n borstel in mijn mond heb ik liever niet. Weet je wat ook belangrijk is: harde brokjes en lekkere botjes, kijk dat vind ik wel prima. Ik heb ook touwen waar ik mee kan spelen, dat schijnt ook heel goed voor mijn tanden te zijn. Als honden geen schone tanden hebben, gaan ze uit hun bek stinken en kunnen ze zelfs ziek worden. Dat wil natuurlijk niemand (en ik helemaal niet). Dus als het vrouwtje met de tandenborstel aankomt, laat ik haar maar rustig haar gang gaan. Weet je welke borstel ik wel lekker vind? De borstel waar ze mijn vacht mee borstelt. Mijn haren zijn ook heel lekker zacht, iedereen die mij aait zegt dat ook. En mijn haren zijn nog nooit gewassen, ik loop natuurlijk wel af en toe in de regen, misschien worden ze daarom zo zacht.
Doeg, een pootje van Norah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten