teller

dinsdag 7 juni 2011

Hondenspelletjes, leuk voor hond en kind





De laatste tijd heb ik wat problemen met het publiceren van nieuwe berichten. Als ik een stukje heb geschreven en of foto's heb toegevoegd, krijg ik vaak het bericht niet gepubliceerd. Best irritant als je er tijd in gestoken hebt. Hoop dat het nu wel lukt.


De hondenspelletjes die ik van Brenda heb geleend, vindt Norah heel leuk. Ook mijn neefje Gabriel van vier vindt het leuk om de koekjes in het speeltje te doen en daarna Norah fanatiek bezig te zien. De combicursus gaat heel goed. Norah doet enthousiast alle oefeningen. De tunnel blijft favoriet, maar ook de wip die we gisteren voor het eerst gedaan hebben, gaat goed.


Nog twee dagen werken en dan gaan we drie weken naar Frankrijk. We zijn nog druk bezig met de voorbereidingen. Voor Norah is alles klaar. Nieuwe zak voer, speeltjes, ingeeent en ontwormd. We gaan naar de Franse westkust, Norah zal heel veel kunnen zwemmen.


Morgen neemt Brenda Norah een paar uurtjes mee. Voor het eesrt dat iemand anders haar los laat in het bos. Brenda heeft zelf een Border Collie en de honden kennen elkaar goed. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat.

1 opmerking:

  1. Het probleem zat bij Blogger zelf hoor, iedereen had last met het plaatsen van logjes en reacties. Volgens mij is het nu opgelost, ik merk er tenminste niet zo veel meer van. Wat ik vaak doe is mijn tekst in Word tikken en dan op mijn blog kopiƫren, dan ben je iig niet alles kwijt als er weer wat aan de hand is.
    Hier ook nog maar even een fijne vakantie gewenst, geniet ervan!
    Groetjes, Kitty

    BeantwoordenVerwijderen