teller

dinsdag 12 juli 2011

Norah (bijna) 1 jaar



Nog een krap uurtje en dan wordt Norah een jaar. Via deze weg wil ik ook de de baasjes van haar zusje Eleany en haar broertjes, Chester, Eddy en Elijah feliciteren. Het was een fantastisch jaar, waarin we heel veel plezier van Norah hebben gehad. Vanmiddag zat ik te bedenken hoe vaak ik per dag om haar moet (glim)lachen of zelfs schateren. Op dit ogenblik is ze een beetje gek aan het doen. We hebben het vermoeden dat weer loops is, ze heeft ook wat last van haar buik, maar eet wel goed en vraagt veel aandacht. In de keuken zat ze zelfs aan mijn sandalen en had ze een vaatdoekje te pakken. De sterilisatie die vrijdag gepland was, heb ik in overleg met de dierenarts verplaatst naar september. Ee dikke kus voor Gisela en Rolf-Peter ( http://www2.paws-on-heaven.de/cms/front_content.php?idart=92 ) zij hebben er voor gezorgd dat wij zo van Norah kunnen genieten.

p.s Het laatste bericht kon ik niet wijzigen. De hondenrennen waren heel gezellig. Norah was erg blij Rolf-Peter weer te zien (bovenste foto) Norah is bij de individuele lopen 5e van de 17 geworden, niet slecht toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten