teller

dinsdag 20 september 2011

mini-voorstelling


Vanochtend moest ik even naar mijn werk en ik had Norah alvast in de auto gedaan om daarna meteen door te gaan naar het park. Omdat ik weet dat sommige collega's van het kinderdagverblijf Norah leuk vinden, liet ik haar voor het raam even zien. Natuurlijk vinden de kinderen het ook leuk om naar een hondje te kijken en ik liet Norah op het speelpleintje even rennen en spelen. Voordat ik het wist hadden we samen een showtje gegeven met springen, bal pakken, door mijn benen weven, plat liggen enz. enz. De kinderen zaten met hun neusjes plat gedrukt op de ramen te kijken en te genieten. Door de open deur konden ze Norah nog even goed bekijken en natuurlijk hadden ze van alles te vragen en te zeggen. Ik speelde al met het idee om samen met Norah een soort voorstelling voor kinderen te geven, maar nu ben ik dat helemaal van plan. Geen gelikte show, maar gewoon wat spelletjes en kunstjes. Eventueel met hulp van kinderen, bijv. voor het vasthouden van een hoepel of koekjes in een hondenspelletje te doen. Dit krijgt in ieder geval een gevolg.

1 opmerking: