teller

zondag 10 maart 2013

Nachtje Texel

De honden samen op stap
Max: meiden hebben we alles? Koekjes, voer, ballen en handdoeken.
Sarah: nou Max, meiden klinkt zo ordi, maak er maar meisjes van.
Norah: helemaal mee eens. Volgens mij kunnen we op stap.

 
Sarah: laat mij maar rijden en die kleine de kaart lezen
Norah: bedoel je mij? Klein maar dapper hoor.
Sarah: ja maar over het stuur heen kijken lukt je niet.
 
Norah: en nu rustig de boot op rijden, let op de aanwijzingen.
Sarah: ja, ja dat zal me wel lukken.





Max: dat is ook toevallig. Onze grootste fans zijn ook op de boot. Kunnen we nog even samen op de foto. Norah: misschien vinden ze het wel leuk om met ons op te trekken.
Sarah: mogen ze ook de hotelrekening betalen.

  
 

 

Sarah: zijn ze weer aan het eten, waar laten ze het?
Max: en wij krijgen  maar 2x per dag.
Norah: snurk, snurk ik vind alles best.Laat mij maar na zo'n vermoeiende dag slapen.

Na de wandeling bij de Slufter: honden kleddernat, regenjassen en broeken gelukkig waterdicht!
 
 
Sarah: hier kan ik nou zo chagrijnig van worden. Wat een regen vandaag.
Norah: ach, de vrouwtjes drogen ons af en we hebben een heerlijk dekje om op te liggen.
Max: mag ik concluderen dat het ondanks de regen een gezellig weekend was?
Sarah en Norah: ja Max, het was toppie!


2 opmerkingen:

  1. Hahaha, goh Carla wat jammer dat het zo regende. Je hebt wel genoten meen ik op de foto's te zien. Groetjes,
    van hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het was heel leuk. Een hele onderneming ook met 3 honden op 1 hotelkamer.

    BeantwoordenVerwijderen