teller

donderdag 30 januari 2014

Met Norah in het Natuurmuseum Brabant

Een tijdje geleden ging ik met nicht en neefje (en Norah) een weekendje naar Tilburg. Sabrina en Gabriel bracht ik naar het natuurmuseum en ik vroeg daar waar je in de buurt met de hond kon wandelen in de veronderstelling dat het museum geen honden toeliet. Tot mijn verbazing mocht Norah wel naar binnen. Eenmaal binnen veel verbaasde blikken van bezoekers en medewerkers, maar natuurlijk heeft Norah zich prima gedragen. Van 12 tot 4 uur zijn we binnen geweest. 's Ochtend heel vroeg was ik al met Norah naar het park geweest, dus ze is niets tekort gekomen. Het museum was trouwens heel leuk en leerzaam, met veel interactieve mogelijkheden voor kinderen en volwassenen. Een echte aanrader!!!!
http://natuurmuseumbrabant.nl/het-museum
Gelukkig leven we niet in het stenen tijdperk, want we hadden samen nog geen muis kunnen vangen.
Norah en Gabriel !

2 opmerkingen: