teller

vrijdag 8 november 2013

Familieweekend de Vries, Texel 1 t/m 4 november

Er waren veel gezellige, drukke, lekkere, winderige, slaperige, spannende momenten tijdens het familieweekend dat we dit jaar op Texel vierden. Aanwezig: 21 tweevoeters en 2 viervoeters. Ik geniet altijd van de mooie stranden op Texel. Honden mogen, helemaal buiten het seizoen, op het strand los lopen. Lua (de hond van schoonzus en zwager) en Norah gingen goed samen in het huis, af en toe was er even een schermutseling.





2 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat jullie zo genoten hebben op Texel. Ik wil er al zolang zo graag heen maar mag niet van de mannen en ws. is het ook géén goed plan omdat ik slecht tegen de wind kan :-(. Tenminste ik wel, maar mijn ogen niet, ik ben aan het idee aan het wennen om het met een goede skibril te proberen. Het idee komt van Serge.
    Liefs Lya

    BeantwoordenVerwijderen