teller

dinsdag 15 juli 2014

Hieperdepiep hoera!!!!

Laatste deel van Corsica moet nog gepubliceerd worden, maar nu al vast het volgende bericht. Norah is 4 jaar geworden!!! Samen met Sylvie, Alice, Arnaud (onze Franse visite) en Gerry hebben we genoten van het taartje. Norah mocht een flinke lik slagroom en heeft 2 heerlijke lange wandelingen gemaakt. We hebben al bijna 4 jaar een fantastisch hondje in ons midden en genieten volop van haar. Op naar de volgende 4 jaar.



Volgende week gaan Norah en ik met z'n tweetje een weekje naar Oberammergau in Duitsland. We gaan daar de hele week agilitylessen volgen en laten ons verwennen in Hundehotel Wolf. Spannend en leuk!!!!
http://www.hotel-wolf.de/

2 opmerkingen:

  1. Jeetje, vier jaar alweer, nog gefeliciteerd! Ik mis je een beetje op FB en ik vergeet hier steeds te lezen. *bloos* Ben er even gauw doorheen gefietst, wat een mooie foto's weer. Wel heel bijzonder: koeien op het strand. Altijd al gedacht dat ik iets miste op Zandvoort... ;)
    Liefs, Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Kitty, ik was van plan eigenlijk niet meer te facebooken??!! Nu weer allemaal terug in Haarlem en voorlopig geen vakantieplannen. Liefs, Carla.

    BeantwoordenVerwijderen