teller

vrijdag 21 oktober 2011

gezondheid

Vergeet nog helemaal te melden dat het met de gezondheid van Norah uitstekend gaat. Ze heeft geen wormen of parasieten en is inmiddels meer dan 8 kilo. Ze eet goed en ik maak haar gebit nu 2 x per dag schoon. Een keer met borstel en een keer met gaasje. Ik heb orozyme bucco fresh besteld. Dit algenmiddel schijnt tandplak te verminderen en zelfs tandsteen zo zacht te maken dat het makkelijker te verwijderen is. Ik zal haar oogjevolgende week nog even laten controleren, kijken of het krasje op het hoornvlies is genezen.
Gevaarlijke sport dat Treiball. Tijdens het oefenen in de tuin vergeet ik het trappetje achter me en beland op mijn pols en pink, resultaat: grote schaaf en blauwe pink.

1 opmerking:

  1. Dus met jouw gezondheid was het even iets minder... ;) Hoe is het nu met je pink?

    BeantwoordenVerwijderen