teller

vrijdag 21 oktober 2011

Treibball



Afgelopen zondag heb ik een workshop Treibball in Lelystad gevolgd. Zie het filmpje om een idee te krijgen van wat Treibball is. http://www.youtube.com/watch?v=QBJ9DVp9dyM
Deze workshop werd georganiseerd door Agility for Fun. Het praktijkgedeelte werd afgewisseld met theorie, regelmatig kreeg een cursist een op een begeleiding. Anita, mijn zus was met border collie Sarah mee. Aan het eind van de dag ging dit koppel al heel aardig, Mijn zus is zo enthousiast dat ze er mee door gaat en de cursus gaat volgen. Norah deed braaf mee, maar ik vond dat ze het meer deed om de koekjes en om mij, dan dat ze er lol in had. We hebben wel een bal mee gekregen en ik heb van de week nog een paar keer geoefend. Wat een aangename verrassing was, was het feit dat er nog een mini-Aussie rond liep. Nikita komt helemaal uit Amerika.
Nederland is nog een mini-Aussie rijker. Gisteren is Tess, 8 weken oud, uit Belgie naar Nederland verhuisd. Langs deze weg wens ik Anniek heel veel plezier en geluk met Tess. http://www.miniaussie.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten