teller

zaterdag 24 maart 2012

23 en 24 maart

Heel veel gewandeld de afgelopen dagen. Vandaag een behoorlijk stuk naar boven geklommen tot Les Tetes. Schitterend weer en magnifiek uitzicht. Norah heeft het af en toe behoorlijk warm. Wij lopen in een t-shirtje, Norah heeft haar winterjas nog aan. Af en toe ploft ze languit in de sneeuw met haar achterpoten recht naar achteren, of ze wrijft haar snoet en de rest van haar lijf over de sneeuw. Gelukkig voor Norah is er heel veel smeltwater en kan ze genoeg drinken en af en toe met haar pootjes in het water. Terwijl Ger aan het sushi maken is, wandel ik vrijdag met Norah in de buurt van het dorp. Overal schieten anemoontjes en krokusjes de grond uit. Norah speelt zelf met haar bal, door de bal op schuine stukken te laten vallen en daarna er achter aan te gaan. Bij het beekje gooit ze de bal er in en vist hem er weer uit.

2 opmerkingen:

  1. Ha Norah zijn jij en Zara soms familie? Jullie hebben de zelfde streken als het om een bal of speeltje gaat.
    Heerlijk dat jullie alledrie zo genieten.
    Groetjes,
    Lya

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een grote hondenfamilie!!!Norah heeft vandaag met haar balletje in de rivier gespeeld. Het was erg warm en ze was nog moe van gisteren. Ik probeer zo mijn blog nog even bij te werken (maar ik heb nu al moeite om mijn ogen open te houden). Groetjes uit Frankrijk,
    Carla.

    BeantwoordenVerwijderen