teller

woensdag 9 januari 2013

Lezing van Dr. Anneke Schellingerhout

Gisterenavond gaf dierenarts Anneke Schellingerhout een lezing bij de kynologenclub. De onderwerpen waren o.a hoe honden bewegen, hoe je blessures kan voorkomen en hoe je je hond topfit houdt. Het was erg interessant en ik heb heel veel opgestoken. Na de lezing , heb ik meteen een afspraak gemaakt om Norah te laten keuren voor de sport. Ik ben benieuwd wat daar uit komt. De hele lezing krijg ik nog via de mail en het mag met bronvermelding verspreid worden. Dat zal ik dus nog doen.
Hieronder de link naar de website van Anneke Schellingerhout:
 http://jyoti.nl/

2 opmerkingen:

  1. Ha Carla,
    Ik had net op het aussieforum een topic over de sportkeuring geopend. Veel mensen kenden het niet. Grappig dat jij er nu ook meekomt.
    Ik heb een truc gevonden zodat je weer fotos kunt plaatsen.
    Groetjes,
    Lya

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze dierenarts schijnt een bekende te zijn als het gaat om sportkeuringen. Groetjes,
    Carla.

    BeantwoordenVerwijderen