teller

donderdag 17 januari 2013

Prikkeldraad

Norah is vanochtend met haar snuit in het prikkeldraad gekomen. Gevolg: een flinke snee onder haar oog (gelukkig niets met het oog aan de hand). Bij de dierenarts is het geplakt en heeft ze een penicillinekuur gekregen. Vanavond zag het wondje er heel mooi uit en sliep ze zonder kap naast me op de bank. Helaas, even naar de keuken en toen ik terug kwam had ze aan het wondje gekrabd en was het open. Het bloedde weer een beetje, maar volgens mij is het niet ernstig genoeg om naar de da te gaan. Voorlopig maar even de kap op houden.
Inmiddels is het vrijdag  18 januari en Norah heeft vanochtend heerlijk in het bos, natuurlijk zonder kap, gelopen. Thuis heeft ze hem nog maar wel even op. Het wondje ziet er goed uit

3 opmerkingen:

  1. Oh Carla wat waardeloos, beterschap voor Norah en sterkte voor jullie.
    Je weet zo bij de ogen, dan word ik al ziek bij het idee.
    Ga zo wandelen brrrr wat koud.
    Liefs,
    Lya

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel! Het gaat goed, ik zie het wondje al niet meer, voel het wel. Het was heel koud buiten, Ger is aan het schaatsen is Frieland, die zal ook wel verkleumd zijn. Groetjes, Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O bah, eng! Gelukkig niets met het oog en het gaat inmiddels al weer goed lees ik.

    BeantwoordenVerwijderen