teller

dinsdag 14 september 2010

kraamvisite






Dit bericht ben ik aan het typen, terwijl Norah beneden in haar bench lekker ligt te pitten. Het is een echte slaapkop, vooral 's middags kan ze wel 2 tot 3 uur achter elkaar slapen.




Afgelopen weekend voor het eerst "kraamvisite"gehad. Mijn nicht Sabrina kwam met haar zoontje Gabriel van 3 jaar langs. Gabriel vond het een schattig hondje, maar was meer geïnteresseerd in het hekwerk dat Gerry heeft gemaakt om de trap af te schermen. Leuk steeds in en uit gaan, terwijl ik angstvallig Norah in de gaten moest houden. Na ontvangst van de leuke knuffelhond en voorzichtig wat aaien van Gabriel zijn kant en ruiken en likken van Norah haar kant zijn we naar buiten gegaan zonder hond. Gerry "paste" op, iets wat hij met veel plezier doet.


Vandaag kreeg ik van een ex-collega een "kraampakket" met 10 cadeautjes. Ontzettend leuk en lief. Eigenlijk was het de bedoeling om iedere dag een cadeautje uit te pakken, maar na overleg besluiten we met z'n drieen alles uit te pakken.


Ik geniet van mijn vrije dagen samen met Norah, morgenmiddag werken, maar dan is Gerry thuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten